Особености при рекламата на автосервизи, автомивки и вулканизатори
За да има възвращаемост от бизнеса, трябва да се подходи с умисъл към неговата организация. Особено внимание трябва да се обърне на персоналните и маркетингови въпроси. Защо? Защото качествената реклама може да привлече нови посетители, а професионалният персонал може да ги превърне в постоянни клиенти.
Най-добрата реклама: „от уста на уста“
Наистина, „от уста на уста“ е мощен маркетингов инструмент, но има едно условие – хората, които са посетили вашия сервиз, трябва да са доволни от предоставените услуги. А как да ги привлечете първоначално? Нужно е просто да заявите за себе си пред потенциалния клиент с ярки означения или ефективна реклама.
Тук широкоформатният печат се явява като най-добрият бюджетен вариант за реклама. Важно е да се отчетат някои особености при рекламата на автосервизи, автомивки и вулканизатори, насочена конкретно към шофьорите – вашата основна целева аудитория.
Каква трябва да бъде рекламата за автосервизи?
- Ярка и забележима – Рекламата трябва да привлича вниманието на шофьорите. Вашите банери и означения трябва да се отличават от останалите. Тук печатът на големи банери или използването на необичайни цветови комбинации може да бъде от голяма помощ.
- Лаконична – Шофьорите трябва да могат лесно да прочетат съобщението дори докато шофират. Вашата реклама трябва да съдържа не повече от 5 до 7 думи. Въпреки че изглежда малко, професионалният рекламен агент ще се справи с тази задача.
- Ясна и разбираема – Съобщението трябва да гарантира привличането на вниманието и да заинтригува шофьорите. Използването на специфични термини, познати на автомобилистите, и интересни сезонни оферти могат да направят рекламата ви по-привлекателна.
Ако ви е нужен банер за автомивка, автосервиз или вулканизатор, можете да поръчате макет и печат при нас. Можете също така веднага да изчислите стойността на рекламния банер за автосервиза.
Внимание! Нашите банери са устойчиви на миални и химически разтвори, но не и на киселини.