Мъртвият сезон вече е почти към края си. Идва време за щателна подготовка за новата вълна на покупателната активност. Сега е най-доброто време без да бързате да обмислите своите действия и да пристъпите към изпълнение не идеите за привличане на нови клиенти. С какво да започнете? Разбира се, с обновяване на дизайна, където ще ни помогнат възможностите на шорокоформатния печат.
Новата витрина е като магнит за очите
Витрината на магазина е като котва още от улицата за потенциалния посетител. Едва ли някой ще спори с това, че дори най-оригиналното представяне зад стъклото рано или късно омръзва. Погледът неизбежно започва да се „замъглява“ и то вече няма този зашеметяващ ефект, който е има в първите дни от своето появяване. Именно затова витринния интериор и дизайн трябва постоянно да се променя. Желателно е това да се прави системно и да се подхожда към въпроса кардинално.
За щастие днес не е толкова трудна радикалната промяна: широкоформатния печат на фолио позволява това да се направи ярко и бързо. Елементите на дизайна, направени върху самозалепно фолио, удобно и бързо се слагат и привличат погледите върху своята яркост. При това можете да не се притеснявате за загубата на естествена светлина – нали благодарение на печатът върху перфорирани или прозрачни фолиа дизайните се получават леки и изящни, които без трудности пропускат слънчевите лъчи.
Старият интериор остава в миналия сезон!
Напълно очевидно е, че не трябва да се ограничавате само с подновяването на витрините. Нали не искаме да разочароваме посетителя с вече познатия интериор и то след като витрината е привлякла неговия поглед. С помощта на интериорния печат върху фолио можете в най-кратки срокове да промените вътрешното пространство до неузнаваемост. Печатът на самозалепно фолио позволява да се измени както целия интериор, така и да се допълни с отделни оригинални елементи.
Кои цветове да предпочетем?
Несъмнено на прага на есента всички се оказваме в плен на златисто-кафевите отенъци. Есенните цветове запленяват с яркостта си и неусетно ни настройват на особена романтическа вълна. Разбира се не е задължително да се спираме само на традиционната есенна гама. Понякога има смисъл да се отделите от фона на останалите и да се превърнете в ярко петно в заобикалящото ви пространство. Избирайки цветовете и нюансите за своя интериор не забравяйте за това, което вече имате.
Поръчвайки печат върху фолио трябва да помните, е новите елементи не трябва да се отличават от общия антураж. Освен това всеки цвят ни влияе на подсъзнателно ниво. Например, зелените и оранжеви нюанси настройват към позитивно настроение, червените – тонизират и изпълват с енергия, сините – успокояват. Във всеки случай, независимо какъв цвят сте избрали, не забравяйте най-важния елемент от вашия интериор и от помещението като цяло – вежливостта и отзивчивостта на персонала. Нали точно той може да превърне обикновения любопитен посетител в редовен клиент.
Пожелаваме ви успешен сезон.
Имате въпроси? Потърсете ни!